Tačiau yra keletas bendrų temų, kurias turėtų apimti kiekviena pinigų grąžinimo politika. Jie yra:. Kokias prekes galima grąžinti? Aiškiai apibrėžkite, kokias prekes klientas gali grąžinti ir kokiomis aplinkybėmis. Pavyzdžiui, reikėtų pasakyti, kad grąžinti galima tik sugadintus ar neteisingai pristatytus gaminius. Kai kurios įmonės laikosi griežtų reikalavimų, o kitos lanksčiau. Pavyzdžiui, „amazon“ grąžinimo politika yra gana lanksti, todėl klientas gali grąžinti prekes vien remiantis „nebenoriu“.
Norint įgyti klientų pasitikėjimą ir pasitenkinimą, patartina turėti lanksčIą politiką. Nustatyta, kad Specialusis švinas pirkėjai teigia nesirenkantys pirkti Iš prekių ženklų, kurie neturi lanksčios grąžinimo politikos. . Kokiomis prekėmis galima keistis?Taigi pinigų grąžinimo politikoje nurodykite, kokios būsenos turi būti konkreti prekė, kad būtų galima atlikti keitimą. Pavyzdžiui, ji neturėtų būti suplėšyta, sulaužyta. , arba sugadintas (nebent skundas susijęs su sugadinto užsakymo gavimu).
Taip pat galite reikalauti, kad paketas būtų nepažeistas su etiketėmis. Taip jūsų klientas žinos, kad jis turi Išbandyti produktą tam tikru būdu ir labai atsargiai jį saugoti, jei nori keistis. . Per kiek laiko klientas pateiks paraišką dėl keitimo? Labai svarbus jūsų pinigų grąžinimo politikos elementas turėtų būti dienų skaičius, po kurio klientas negali pateikti skundo. Pavyzdžiui, „apple“ galioja dienų grąžinimo politika.
|